Kietellab
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Zabitat
Zabitat
Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 10-02-21
Leeftijd : 34
Woonplaats : Gent

M/f, F/m, F/f, M/m of X/x kietelsessies? Empty M/f, F/m, F/f, M/m of X/x kietelsessies?

za mei 01, 2021 8:24 pm
Ik vroeg me af wat ieders voorkeur en eventueel filosofie er rond is (voor zij die er zover over nadenken Razz).

Ik ben zelf eigenlijk alleen te vinden voor F/m en M/f kietelsessies.
Als een man vind ik het ontzettend moeilijk om een andere man te kietelen of me door een man te laten kietelen. Het voelt in mijn hoofd verkeerd aan, ik zou het graag anders willen maar het is complexer dan dat vrees ik. Ik vermoed dat mijn kietelfetish gewoon ook onlosmakelijk met mijn sexuele voorkeur verbonden is.
Zijn er nog mensen hier die met dezelfde moeilijkheden zitten?
Of eventueel mensen die zich daar over hebben weten zetten?

Let's start an interesting discussion!

Kietellover vinden dit bericht leuk

avatar
Kietelslaaf
Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 11-02-21
Woonplaats : Rotterdam

M/f, F/m, F/f, M/m of X/x kietelsessies? Empty Re: M/f, F/m, F/f, M/m of X/x kietelsessies?

zo mei 02, 2021 1:51 pm
Ik ben een hetero man, kietelslaaf, en zou dus liefst door een vrouw gekieteld worden. Maar ik kan me dus ook door een man laten mietelen, de fetish is daarin groter dan mn seksuele voorkeur.

Kietellover vinden dit bericht leuk

Zabitat
Zabitat
Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 10-02-21
Leeftijd : 34
Woonplaats : Gent

M/f, F/m, F/f, M/m of X/x kietelsessies? Empty Re: M/f, F/m, F/f, M/m of X/x kietelsessies?

zo mei 02, 2021 7:06 pm
Kietelslaaf schreef:...de fetish is daarin groter dan mn seksuele voorkeur.
Dat is een interessante reflectie, bedankt om te delen.

Kietelslaaf en Kietellover vinden dit bericht leuk

avatar
Kietellover
Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 11-02-21

M/f, F/m, F/f, M/m of X/x kietelsessies? Empty Re: M/f, F/m, F/f, M/m of X/x kietelsessies?

zo mei 02, 2021 10:51 pm
Ik ben al een tijdje bezig met kietelsm en voetfetisj. En ik kietel regelmatig met ticklisch79 ze is een vrouw. Een enkele keer doet kietel kriebelt je een man met ons mee. En er hebben wel een paar x een man met ons mee laten doen. Dus in die zin vind ik een man kietelen niet erg.
Zabitat
Zabitat
Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 10-02-21
Leeftijd : 34
Woonplaats : Gent

M/f, F/m, F/f, M/m of X/x kietelsessies? Empty Re: M/f, F/m, F/f, M/m of X/x kietelsessies?

ma mei 03, 2021 12:36 pm
Kietellover schreef:...En er hebben wel een paar x een man met ons mee laten doen. Dus in die zin vind ik een man kietelen niet erg.

Ah, dus dat is dan met meer dan twee. Ik kan me ergens wel voorstellen dat, als je niet 1 op 1 maar met meerdere personen speelt, er minder intimiteit en er eerder een groepsgevoel gecreëert wordt. Dat neemt misschien de obstakels ook wat weg.
Interessant om over te denken 😊.

Kietellover vinden dit bericht leuk

avatar
Jonytease
Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 08-03-21

M/f, F/m, F/f, M/m of X/x kietelsessies? Empty Re: M/f, F/m, F/f, M/m of X/x kietelsessies?

ma mei 10, 2021 1:59 pm
Ik heb het f/m of m/f ik hou er ook niet van om door een man aangeraakt te worden. Het liefst wordt ik vast gebonden en geblinddoekt zodat ik het niet zie aan komen.

NLswitch vinden dit bericht leuk

avatar
NLswitch
Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 15-04-21

M/f, F/m, F/f, M/m of X/x kietelsessies? Empty Re: M/f, F/m, F/f, M/m of X/x kietelsessies?

vr mei 14, 2021 10:23 am
Mijn voorkeur is wel echt f/m of m/f. Deze fetisj is wel verbonden aan mijn sexuele voorkeur. Het is helaas zo dat er weinig vrouwen te vinden zijn in nederland die ( of bekend maken dat) kietelen leuk vinden.
avatar
Scott78x
Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 15-02-21
Woonplaats : Delft

M/f, F/m, F/f, M/m of X/x kietelsessies? Empty Re: M/f, F/m, F/f, M/m of X/x kietelsessies?

ma mei 17, 2021 4:37 pm
M/f, maar ik sta ook open voor M/m.
avatar
Jamesdevries
Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 05-09-21

M/f, F/m, F/f, M/m of X/x kietelsessies? Empty Re: M/f, F/m, F/f, M/m of X/x kietelsessies?

zo sep 05, 2021 6:53 pm
Ik sta open voor alles zolang we maar plezier hebben. Met de een zal ik uiteraard wat verder gaan dan met de ander Smile
Gesponsorde inhoud

M/f, F/m, F/f, M/m of X/x kietelsessies? Empty Re: M/f, F/m, F/f, M/m of X/x kietelsessies?

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum