Kietellab
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
Gast
Gast

Hier ben ik dan Empty Hier ben ik dan

di maa 09, 2021 11:06 pm
Hallo iedereen !

Ik ben TickleKieteltje, een jongeman van 48 jaar uit Oost-Vlaanderen.

Wat heb ik met kietelen, zal je je wellicht afvragen ?!
Kietelen vind ik gewoon een heel leuke bezigheid! Dat is al zo sinds mijn kinderjaren, en ik probeer elke gelegenheid aan te grijpen om iemand te kietelen. Ik vind het gewoon tof iemand te laten kronkelen, spartelen, lachen en helemaal gek te maken door te kietelen.

Gekieteld worden geeft een speciaal tegenstrijdig gevoel: als je gekieteld wordt kun je niets anders dan lachen, of je dat nu wil of niet! Soms bind ik iemand vast (als
die het goed vindt, natuurlijk!) om het spannender te maken. En dan het hysterisch lachen, smeken, en spartelen om je te laten ophouden met kietelen, dat geeft mij wel een kick ! Ook wanneer ik op mijn beurt gekieteld word, terwijl ik word vastgehouden aan mijn handen en voeten door anderen, geeft mij een onbeschrijfelijk gevoel van machteloosheid maar het is ook spannend tegelijk, want het is maar een speI. Het op en neer wiebelen en wriemelen van de tenen wanneer ik iemands blote voeten kietel vind ik ook een k-leuk schouwspel ! Dan durf ik de tenen wel eens vastbinden om het nog erger te maken hihi !

Toch tof, hoe een alledaags onschuldig fenomeen een leuk idee kan zijn om eens mee te experimenteren – uiteraard met wederzijds respect en vertrouwen. Het liefste natuurlijk met een meisje / jongen die echt niet tegen kietelen kan. Bondage hoeft niet zonodig (en zeker niet op een eerste kietel-date), maar is wel leuk (als ik iemands voeten onder handen neem, dan ben ik wel zeker dat ik dan geen – uiteraard ongewilde – trap in mijn gezicht krijg). Goede afspraken maken vooraleer tot een kietel sessie over te gaan is een must, en elkaars grenzen respecteren ook !

Tenslotte nog enkele tips. De gevoeligheid voor kietelen kan nog opgedreven worden door gebruik te maken van massage olie of zijden kousen. Bovendien zijn - naast onze vingertoppen - een stevige veer, een haarborstel met pinnetjes (!voetzolen), elektrische tandenborstel en het uiteinde van een balpen, ideale kietel instrumenten! Met wat verbeelding kunnen zelfs de simpelste huis- en tuinmiddeltjes gebruikt worden. En o ja, zo van die grooming handschoenen met van die leuke pinnetjes op om jullie lieve hond of kat mee te borstelen, zéér leuk voor onder met olie ingewreven voetzolen - daar krijgen jullie mij ook beslist knetter gek mee !  Ook het afwisselend traag of vlug kriebelen, zacht of hard kietelen, of met meerdere personen tegelijk kietelen, maakt het alleen nog leuker. Ook iemand plagen met woorden tijdens het kietelen (vb.”ocharme, ik zou niet in je plaats willen zijn” ... of “nu ga ik je eens lekker langzaam dood kietelen, verzet je maar niet, het helpt toch niet” ...) kunnen het effect nog vergroten. Als je elkaar echt vertrouwt, kan je iemand blinddoeken, Dan kun je je al helemaal niet voorbereiden op wat komen gaat, en erger nog: je zegt dat je bijvoorbeeld op een bepaalde plaats gaat kietelen, maar je kietelt op een totaal andere plaats, het verrassingseffect is gewoon overweldigend !

Zelf word ik uiteraard ook graag gekieteld, liefst stevig vastgebonden zodat ik geen kant op kan. Door een meisje, jongen of in groep gekieteld worden ... maakt mij niet uit, maar het is een heerlijk overweldigend gevoel, toch ?!!

Ik dacht vroeger ook dat ik "abnormaal" was omdat ik kickte op kietelen en schaamde me er zelfs voor, maar ondertussen weet ik dankzij het internet wel beter -  we zijn met velen "kietelgestoord" hahaha.! En iedereen kietelt toch?! Dus waarom zou het dan raar zijn!
In de laatste 10 jaar heb ik al 35 kietel dates gehad, soms als Meester, soms als slaaf, soms als switch, dus de ervaring is zich aan het opbouwen en telkens anders maar telkens leuk.
Ik heb nu zelfs een eigen kietel kamer thuis met speciale maar heel comfortabele BDSM bondage matten en ik heb ook mijn eigen voeten stocks laten ontwerpen met haakjes aan de bovenkant voor teen bondage… (alles is ook transporteerbaar trouwens)

Ik hoop dat dit forum echt een succes wordt !
Terug naar boven
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum