Kietellab
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
Leon028
Leon028
Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 28-01-22

Hallo kietelliefhebbers Empty Hallo kietelliefhebbers

vr jan 28, 2022 10:50 am
Ik ben een man van 41 en ben voorheen op verschillende kietel fora’s en platformen actief geweest en blij te zien dat er na jaren weer iets is. Ben een groot liefhebber van kietelen en heb een voetfetish. Elke 6/8 weken ga ik naar de pedicure en laat de voeten regelmatig en graag masseren. Heb zelf ooit een massage- en voetreflex cursus gedaan maar nooit iets mee gedaan.

Hoe ben ik in aanraking gekomen met kietelen. Dat gaat jaren terug in de kindertijd. We speelden heel onschuldig tv series na in de buurt met buurkinderen. In deze series of tekenfilms kwam nog wel eens voor dat ‘de slechten de goede’ gevangen namen en deze vastbonden en dan bijvoorbeeld kietelde of dergelijke. Dit speelden we vaak na, gevangen worden genomen door de slechte(n) en dan moesten de goede(n) je bevrijden. Nu was er een buurmeisje bij die graag de schoenen en sokken uit trok en je dan begon te kietelen. De enkels werden dan vastgebonden althans soort van. Dat waren erg leuke tijden. Dit is later als volwassene wel eens in een relatie terug gekomen maar veel mensen begrijpen de liefde hiervoor niet. In relaties wel redelijk geëxperimenteerd met bondage, bdsm, kietelen, ed en vindt het altijd leuk en spannend. Heb zelf in de jaren plenty aan video’s en foto’s verzameld wat ik met regelmaat nog kijk.

Vriendelijke groet, leon028
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum