Kietellab
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga naar beneden
avatar
Marcel
Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 10-02-21

Wat is jullie ultieme kietelfantasie? Empty Wat is jullie ultieme kietelfantasie?

vr jun 04, 2021 3:27 pm
Wat is jullie ultieme kietelfantasie? Is er een bepaald, specifiek kietel-scenario waar je van droomt. Een ontvoering, een ondervraging, ... dat soort dingen..
En wil je dat beleven als ler, of al lee? En hoe lang?
Benieuwd naar de reacties!
avatar
Kietellover
Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 11-02-21

Wat is jullie ultieme kietelfantasie? Empty Re: Wat is jullie ultieme kietelfantasie?

ma jul 19, 2021 10:15 am
Ticklisch79 en ik kietelen al regelmatig met elkaar. Onze kietel fantasie zou zijn om met meerdere mensen te spelen en met name ook meer vrouwen.
Leon028
Leon028
Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 28-01-22

Wat is jullie ultieme kietelfantasie? Empty Re: Wat is jullie ultieme kietelfantasie?

vr jan 28, 2022 12:15 pm
Ik zou graag eens in de stoel van TickleAbuse belanden en dan door één van die ervaren dames onder handen genomen worden. Eens werken met Yahara Feder lijkt me ook geweldig toe. Zei is echte een pro. Heb ooit eens een sessie gehad met oa. Kietelen en vele andere vormen van martelen een jaar of wat terug en vindt het altijd spannend
Gesponsorde inhoud

Wat is jullie ultieme kietelfantasie? Empty Re: Wat is jullie ultieme kietelfantasie?

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum